مربی تیم جهان فولاد غرب در لیگ برتر بوکس گفت: اگر سلطانی اتهاماتی را که به دوستان ما وارد کرده را نت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
به خاطر مشکلات شخصی قادر به فعالیت در بوکس نیستم
مهدی‌پور: سلطانی باید اتهاماتی که وارد کرده را ثابت کند/ از بالاترین مراجع استعلام دارم

مربی تیم جهان فولاد غرب در لیگ برتر بوکس گفت: اگر سلطانی اتهاماتی را که به دوستان ما وارد کرده را نتواند ثابت کند تمام مدارک مالی که از او داریم را رسانه‌ای خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: مهدی‌پور: سلطانی باید اتهاماتی که وارد کرده را ثابت کند/ از بالاترین مراجع استعلام دارم

، سرانجام پس از مشکلات فراوانی که بین اعضا هیئت بوکس استان کرمانشاه‌ و رئیس این هیئت وجود داشت روز گذشته(سه‌شنبه) چهار نفر از اعضا هیئت بوکس این استان به این نتیجه رسیدند که از مسئولیت خود کناره گیری کنند.

بیژن باتمانی( نایب رئیس) مجتبی اسمی (دبیر هیئت بوکس)  اردشیر عرفان(رئیس کمیته داوران) و رضا مهدی پور (مشاوره هیئت بوکس) نفراتی بودند که استعفا خود را به صورت رسمی اعلام کردند. داریوش سلطانی در واکنش به این خبر اظهار داشت که هنوز هیچ نامه‌ای به طور رسمی از سوی نایب رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه به دست وی نرسیده و تنها رئیس کمیته داوران از سمت خود استعفا داده است.

رضا مهدی‌پور ، اظهار داشت: رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه اصلا قادر نیست اوزان بوکس را به ترتیب تکرار کند و حالا چطور مدعی است که بنده صلاحیت حضور در خانواده بوکس را ندارم. آقایان که مدعی هستند مدارکی از دوستان ما در سالن‌های ورزشی دارند باید این اتهامات را که به دوستان ما وارد کرده‌اند را ثابت کنند، چرا که ما مدارک  مالی و غیره از او داریم که ثابت می‌کند که چه کسی مشکل دارد.

وی افزود: سلطانی در صحبت‌های خود مدعی شده که من را از کانال های بالاتر رد صلاحیت کرده‌اند و اجازه فعالیت در بوکس را ندارم. او باید شفاف بگویید که آن کانال‌ها کجا هستند، چرا که بنده از بالاترین مراجع قضایی استعلام گرفته‌ام و هیچ گونه مشکلی ندارم. اگر سلطانی صحبت‌های خود را ثابت نکند تمام مدارکی که از او داریم را رسانه‌ای خواهیم کرد.

مربی تیم جهان فولاد غرب در ادامه گفت: بنده مشکلات شخصی دارم و چه سلطانی باشد و چه نباشد حاضر به فعالیت در بوکس استان کرمانشاه نیستم. چرا که بوکس استان کرمانشاه در دست افراد ورزشی نیست.

مهدی‌پور در پایان گفت: بنده پیگیری خواهم کرد تا ببینم که چرا سلطانی به دوستان من که سال‌ها پرچم ایران را در مقابل دشمنان به نمایش در آورده‌اند اتهام وارد کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 274
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 274
بازدید ماه : 386
بازدید کل : 13140729
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7